HR és Titkársági ügyintéző feladatokra munkatársat keresünk Sárváron


Sárvári munkavégzési helyre keresünk HR és Titkársági ügyintézőt.

Feladatok

  • Angol nyelvű kapcsolattartás a cég vevőivel, partnereivel. Fordítási, tolmácsolási feladatok angol nyelven
  • Ügyvezető igazgató napi munkájának támogatása
  • HR-feladatok (munkaviszony létesítéssel, megszűnéssel kapcsolatos ügyintézés, bérelszámolás előkészítése, dolgozói nyilvántartások vezetése, munkaviszony és keresetigazolások kiállítása, munkába járással kapcsolatos ügyintézés, munkavállalókkal napi szintű kapcsolattartás, munkaügyi statisztikák készítése)
  • Ki- és bejövő posta kezelése
  • Telefonhívások fogadása, továbbítása
  • Kapcsolattartás ügyfelekkel, szolgáltató cégekkel (könyvelő iroda, munkavédelmi és tűzvédelmi megbízott, foglalkozás-egészségügyi szolgálat.)
  • Adminisztratív feladatok ellátása
  • Irodai beszerzés
  • Jogszabályi környezet változásaival kapcsolatos munkajogi változások nyomon- követése.
  • egyéb, ad-hoc feladatok

Elvárások

  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás elengedhetetlen
  • Felsőfokú szakirányú végzettség (lehetőleg HR területen)
  • Hasonló munkakörben szerzett 1-2 éves tapasztalat
  • Precíz, önálló munkavégzés, karizmatikus fellépés
  • Dinamikus és segítőkész személyiség
  • MS Office magabiztos használat (word, excel)
  • B kategóriás jogosítvány

Előnyök

  • német nyelvtudás
  • több éves szakmai tapasztalat

Amit kínálunk

  • tartós, biztos, családias munkahely
  • változatos feladatok
  • céges telefonhasználat
  • utazási költségtérítés
  • mozgóbér kifizetése havonta

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Főiskola
  • Egyetem

Szükséges nyelvtudás

  • Angol

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott