Kereskedelmi asszisztens állás Ikerváron


Műszaki termékekkel foglalkozó cégünkhöz irodai adminisztrációs feladatok - dokumentum iktatás, adatrögzítés, raktári nyilvántartások vezetése, számlázás, fuvarszervezés, postázás, beszállítókkal történő telefonos és e-mailes kapcsolattartás, megrendelések nyomon követése - ellátására keresünk kereskedelmi asszisztens munkatársat. A feladat az irodai munkán túl kiterjed a beérkező áruk kezelésére, csomagolására is.

Elvárásaink:

  • legalább középfokú végzettség, kommunikációképes angol nyelvismeret, hasonló területen szerzett tapasztalat, erős felhasználói szintű számítógépes ismeret (excel, word, outlook),
  • B kategóriás jogosítvány, precíz és pontos munkavégzés, terhelhetőség, gyakorlatias gondolkodásmód, jó kommunikációs képesség.

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt végzettség

  • Gimnázium
  • Szakközépiskola

Szükséges nyelvtudás

  • Angol

Munkarend

  • Általános

Önéletrajz elküldése kötelező!